PUNKTY SPRZEDAŻY I DOŁADOWANIA ELBLĄSKICH KART MIEJSKICH

 

 Adres 

Telefon

Godziny otwarcia

 

 

 

 

 

Dni robocze

Sobota

Niedziela

 1.

Centrum Obsługi Klienta
ul. Czerwonego Krzyża 2

55 239 37 92

7:30-17:00

2.

BILETOMATY:

1. Na przystanku przy pętli autobusowej przy dworcu PKS/PKP

2. Parking przed budynkiem dworca (przy tablicy elektronicznej)

3. Na przystanku tramwajowym przy al. Grunwaldzkiej (kierunek Ogólna)

4. Przystanek tramwajowy na Placu Słowiańskim

5. Skrzyżowanie ul. Ogólna, Dąbka i Odrodzenia (przy głównym wejściu do centrum handlowego)

6. Ul. Ogólna (przystanek przy pętli autobusowej)

7. Na przystanku autobusowym przy ul. Dąbka (od ul. Gwiezdnej)

czynne całą dobę

czynne całą dobę

czynne całą dobę

3.

Biuro Obsługi Klienta ul. Browarna 90

4 – 6.04.2023r. tymczasowo nieczynne

55 230 79 00
wew. 26

7:15 – 13:45

4.

Kiosk przy ul. Nowowiejskiej(przy przystanku autobusowym) 

 –

  – 

5.

Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku Oddział w Elblągu, ul. Zacisze 14-16

55 232 73 69

7:30 – 17:30

6. 

Punkt Kasowy Braniewsko-Pasłęckiego Banku Spółdzielczego, ul. płk S. Dąbka 79

55 234 67 79

7:30 – 17:00

7.

Sklep wielobranżowy przy skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego z ul. Modlińską

6:00 – 21:00

6:00 – 21:00

9:00-18:00

8.

Punkt pocztowy w Centrum Handlowe „Ogrody”

9:00 – 20:00

9:00 – 15:00

9:00-16:00

(tylko w niedziele handlowe)

9.

Sklep wielobranżowy al. Grunwaldzka 173

5:00 – 22:00

10:00 – 18:00

10.

FOTO – MARK  al. Grunwaldzka 2

9:00 – 17:00

9:00 – 14:00

 

 

Wszystkie bilety okresowe dostępne są TYLKO I WYŁĄCZNIE w formie elektronicznej, zapisywanej na Elbląskich Kartach Miejskich (EKM)

Imienną Elbląską Kartę Miejską można uzyskać

w Centrum Obsługi Klienta (COK) przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Do wniosku o wydanie EKM należy dołączyć zdjęcie (w formie papierowej lub elektronicznej, dostarczone na nośniku pamięci) i kaucję w wysokości 10 zł (z wnoszenia kaucji zwolnione są osoby które na mocy stosownych przepisów, są uprawnione do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w Elblągu).

Po maksymalnie 7 dniach od złożenia wniosku, gotową EKM będzie można odebrać w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2, za okazaniem dokumentu tożsamości i ewentualnie, okazując ważny dokument poświadczający prawo do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów

Osoby niepełnosprawne, a także seniorzy mogą złożyć wniosek oraz odebrać gotową EKM za pośrednictwem osoby przez siebie wyznaczonej.

Osoba ta musi przedstawić ważne dokumenty uprawniające wnioskodawcę do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów, a także okazać swój dokument tożsamości.

Elbląską Kartę Miejską NA OKAZICIELA można uzyskać w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Wystarczy wnieść kaucję w wysokości 10 zł i doładować elektroniczną portmonetkę na EKM na okaziciela za min. 1 zł.
 

Dowiedz się więcej o Elbląskiej Karcie Miejskiej

Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2

czynne jest:

poniedziałek – piątek od godziny 7:30 do 17:00

tel: 55 239 37 92

e-mail: cok@zkm.elblag.com.pl

Kasa w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Browarnej 90 przyjmuje wpłaty opłat dodatkowych.

Punkt prowadzi także hurtową sprzedaż biletów jednorazowych dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Zamówienia można składać telefonicznie pod nr 55 230 79 00 wew. 26