Forum Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

www.zkm.elblag.com.pl | zkm@elblag.com.pl | marketingzkm@zkm.elblag.com.pl
Dzisiaj jest 20 wrz 2018, 22:51

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 lut 2013, 18:43 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 15:59
Posty: 689
W ubiegłym roku w lokalnych mediach dużo słyszało się o likwidacji linii tramwajowej na ulicy Królewieckiej i Marymonckiej. W związku z planowaną budową obwodnicy wschodniej miała być ona zlikwidowana z początkiem tego roku, ale jak widzimy jeździ do dnia dzisiejszego. Ostatnio natomiast w mediach pojawiła się informacja o skróceniu tej trasy do ul. Moniuszki. Czyli de facto tramwaju na ul. Marymonckiej nie zobaczymy. Nie będzie można też dojechać już tramwajem do Szpitala Wojewódzkiego. Co myślicie o tym pomyśle? Jaki jest sens skracania trasy do ul. Moniuszki? Jak już trzeba ją skrócić, to nie lepiej do ul. Piłsudskiego? Będzie zachowany dojazd do Szpitala Wojewódzkiego i Energi. Na ostatni przystanek na pętlę i tak mało kto jeździł, zawsze wszyscy wysiadali na przedostatnim przystanku. Dla mnie oczywiście najlepszym pomysłem byłoby wydłużenie trasy do Muszli Koncertowej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 lut 2013, 19:29 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
Przede wszystkim to według mnie linia nr. 2 powinna być sezonowa i powinien wtedy po niej śmigać 012. Linia historyczna i tramwaj historyczny. Obydwa by się zgrały w bardzo dobrą atrakcję. Wtedy nawet linia mogłaby się dobrze utrzymać


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2013, 20:47 
Offline

Rejestracja: 02 lut 2013, 13:14
Posty: 334
Nie lepiej żeby 2 jeździła na ogólną lub na starej pętli na obrońców pokoju


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2013, 20:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2013, 14:20
Posty: 1157
Lokalizacja: Elbląg
:idea: To by było najlepsze rozwiązanie.
Linia (obsługiwana przez 012) jeździła by w weekend.
W sobotę w relacji Marymoncka-Obrońców Pokoju,
w niedziele w relacji Marymoncka-Ogólna.
Pętla na Obrońców Pokoju została by wykorzystana i
wszyscy byli by zadowoleni.
EDIT// #012 jest czasami wykorzystywany, a co z #154 :?:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2013, 20:58 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
Tak tylko pętla na Obr. Pokoju nie jest tak bardzo znana jak np. Pętla na ogólnej. No i lokalizacja też słaba. 154 to wrak. Można zobaczyć zdjęcia na twb.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2013, 21:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2013, 14:20
Posty: 1157
Lokalizacja: Elbląg
No to pokaż to zdjęcie na TWB.
Jak zabytkowy wagon może być wrakiem?! :o :shock:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2013, 23:05 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
Wybacz, to 156 jest wrakiem. Moje niedopatrzenie. A co do 154 to póki nie pójdzie się na bazę to się nikt nie dowie ale podobno obecnie odrestaurowany posiadają 012 i nic więcej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lut 2013, 06:15 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 15:59
Posty: 689
Linia nr 2 mogłaby jeździć na trasie Plac Konstytucji - Marymoncka. To by było dobre rozwiązanie. Przy Sądzie jest przecież nieywkorzystywany przystanek tramwajowy, zawracać mogłaby na trójkącie torowym. W przypadku wybudowania linii na 12 Lutego i Armii Krajowej torowisko na 1 Maja zostałoby zachowane właśnie dla linii turystycznej, także przejazd Królewiecką od Alstomu do Nowowiejskiej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lut 2013, 06:58 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
Należy wspomnieć że mamy na dzień dzisiejszy wagony jednokierunkowe więc takie zawracanie na trójkącie może być niebezpieczne i czasochłonne o ile tramwaje jeżdżą do tyłu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lut 2013, 20:45 
Offline

Rejestracja: 02 lut 2013, 13:14
Posty: 334
Propozycja harmonogramu funkcjonowania tramwajów na poszczególnych odcinkach w związku z przebudową DW 503:


1.10.1012 30.04.2013 Zajezdnia - Browarna - Robotnicza - Królewiecka - Płk. Dąbka - pętla Ogólna Zajezdnia - Obrońców Pokoju oraz Pocztowa - Plac Słowiański - 1 Maja w kierunku pętli Saperów Przebudowa torowiska w obrębie ulic: 1 Maja, Plac Słowiański, Pocztowa do ul. Królewieckiej oraz budowa torowiska na odcinku Zajezdnia - Obrońców Pokoju

maj-13 30.06.2013 Zajezdnia - Browarna - Robotnicza - Pocztowa - 1 Maja do pętli przy Saperów Zajezdnia - Obrońców Pokoju, Królewiecka (pomiędzy Robotniczą a Płk. Dąbka) Przebudowa rozjazdów w ul. Królewieckiej oraz budowa torowiska na odcinku Zajezdnia - Obrońców Pokoju

lip-13 30.09.2013 Zajezdnia - Obrońców Pokoju oraz Płk. Dąbka - Królewiecka - Pocztowa - Plac Słowiański - 1 Maja w kierunku pętli przy Saperów Zajezdnia - Browarna - Robotnicza Przebudowa torowiska na odcinku: Robotnicza - Browarna - Zajezdnia

paź-13 Fukcjonują wszystkie odcniki linii tramwajowych

Mam jeszcze dwa duże pliki z planami w AA 7.0 ale nie wiem jak je tu wrzucic, jak ktoś się na tym zna to niech poda maila to mu prześlę


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group