Forum Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

www.zkm.elblag.com.pl | zkm@elblag.com.pl | marketingzkm@zkm.elblag.com.pl
Dzisiaj jest 20 lis 2017, 04:53

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01 wrz 2014, 12:25 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2014, 17:46
Posty: 67
#724 kompletnie ciche zapowiedzi głosowe.

_________________
Na forum znany także jako Nick_KM_Elblag


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2014, 18:06 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2014, 17:46
Posty: 67
Dlaczego ZKM nie interweniuje w sprawie seledynowych poręczy w autobusie #705? To są jakieś jaja i ZKM na taki kolor przystaje?

_________________
Na forum znany także jako Nick_KM_Elblag


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 wrz 2014, 08:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 09:49
Posty: 267
Wspomniany autobus, zgodnie z informacjami uzyskanymi od właściciela, jest na gwarancji. Ingerencja w zakresie poręczy wiąże się z możliwością utraty gwarancji, dlatego w tym konkretnym przypadku odstąpiliśmy od tego wymogu.

_________________
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Browarna 90
82-300 Elbląg
http://www.zkm.elblag.com.pl
tel. 55 230 79 00
fax 55 230 79 01
zkm@softel.elblag.pl
marketingzkm@zkm.elblag.com.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 wrz 2014, 09:20 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2014, 17:46
Posty: 67
Producent mógł to zrobić samemu bez utraty gwarancji. Przypomnę, że był to autobus testowy który przewoźnik wypożyczył w lutym. Od czasu testów do czasu przyjazdu wozu na stałe producent miał bardzo dużo czasu by przemalować poręcze.

_________________
Na forum znany także jako Nick_KM_Elblag


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 paź 2014, 21:12 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
Dlaczego i jakim prawem kierowcy z Warbusa na zjazdowym kursie linii 13 o godz. 17:03 (przykład dotyczy dnia 03.10.2014, godz. 17:03)
na Łódzkiej wypuszczają pasażerów na ulicy w miejscu niedozwolonym? Bo im się nie chce specjalnie robić kółka na pętli? Proszę o interwencję.

Obrazek

Na zdjęciu jak się dobrze przypatrzy, to można zobaczyć otwarte drzwi, wysiadających pasażerów oraz włączony prawy kierunkowskaz i światła stopu wskazujące na to, że autobus stoi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 paź 2014, 13:55 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 18:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Elbląg
Podstawowy problem polega na tym, że na tej pętli (jak zresztą na większości innych :) ) tak naprawdę nie ma w ogóle wyznaczonego przystanku dla wysiadających, w związku z czym można dyskutować, czy pod względem formalnym wypuszczenie pasażerów w miejscu widocznym na zdjęciu jest "gorsze" od zrobienia tego tam, gdzie zwykle od zawsze się to robi. Teoretycznie ani tu, ani tu kierowca nie ma prawa!

_________________
- Panie, pan ludzi wozisz!
- Czasami...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 paź 2014, 12:20 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 16:03
Posty: 952
Lokalizacja: Elbląg
725/17 10.10.2014 13:19 Królewiecka Szpital, kierowca na widok osoby na wózku inwalidzkim nie wyszedł i nie otworzył pasażerowi rampy tylko czekał aż jakiś pasażer to zrobi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 paź 2014, 12:31 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 18:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Elbląg
Nick_KM_Elblag pisze:
725/17 10.10.2014 13:19 Królewiecka Szpital, kierowca na widok osoby na wózku inwalidzkim nie wyszedł i nie otworzył pasażerowi rampy tylko czekał aż jakiś pasażer to zrobi.

W ramach komentarza przypomnę tylko, jak brzmi zapis odnoszący się do obowiązków kierowcy w tym zakresie (to chyba najczęstszy zwrot używany przez moderatorzkm :mrgreen: ):
Cytuj:
Udzielanie przez kierowców, w razie potrzeby, pomocy osobom niepełnosprawnym przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu.

Czyli w zasadzie nic konkretnego, a ewentualne zarzucenie kierowcy niedopełnienia tych obowiązków jest kwestią interpretacji, a przede wszystkim indywidualnej oceny konkretnej sytuacji.

_________________
- Panie, pan ludzi wozisz!
- Czasami...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 paź 2014, 07:16 
Offline

Rejestracja: 14 kwie 2013, 15:02
Posty: 266
Jak podnosiłem swoje kwalifikacje (uprawnienia kat. D) to moim wykładowcą był Śp. Ryszard Rolski. Była wtedy nagonka na kierowców którzy ostrzegają światłami przed kontrolą milicyjną. Pan Ryszard wpoił nam jedną zasadę "W moim mniemaniu kierowca który nadjeżdża z przeciwka zjeżdżał na mój pas ruchu więc go ostrzegłem". Jeżeli nie ma konkretnej zapisanej procedury kiedy i jak kierowca ma postępować z rampom, to w jego mniemaniu niepełnosprawny sobie poradzi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 paź 2014, 12:10 
Offline

Rejestracja: 01 lut 2013, 18:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Elbląg
Mniej więcej. :D Dodam jeszcze, że w większości wypadków przy sprawnej pomocy czy kierowcy, czy innej osoby otwieranie rampy wcale nie jest konieczne. Ale jeżeli ktoś chce ciągnąć temat, to proponuję założyć nowy wątek. ;)

_________________
- Panie, pan ludzi wozisz!
- Czasami...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group