Forum Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

www.zkm.elblag.com.pl | zkm@elblag.com.pl | marketingzkm@zkm.elblag.com.pl
Dzisiaj jest 19 lis 2017, 15:24

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 27 mar 2013, 07:15 
Offline

Rejestracja: 27 mar 2013, 07:07
Posty: 2
Witam,

25 marca (2 dni temu) kupiłem bilet miesięczny na kwiecień poprzez nową funkcjonalność internetową: iekm.zkm.elblag.com.pl

Oczywiście to NIE działa, nikt pewnie tego nie testował, a jednym z pierwszych którzy próbują tak kupić bilet miesięczny jestem ja.

Dziś jest 27 marzec a ja od 2 (dwóch) dób próbuje zarejestrować tę kartę zgodnie z instrukcją w pojazdach ZKM (2x pzyciskam przycisk S, wkładam kartę do "kieszeni" kasownika i czekam, czekam czekam, czasami nawet 1 minutę) i pojawia się komunikat "Brak transakcji dla tej karty"

Za pierwszym razem myślałem, ok, może nie minęła doba (jest napisane min. 24 godziny), ale dziś to samo... Na stronie internetowej IEKM jest jak byk napisane, że "Transakcja wysłana", sprawdzam co to dokładnie znaczy: "transakcja wysłana do pojazdów"

Czy jest ktoś w stanie mi pomóc, co mam teraz zrobić? Mam maksymalnie 5 dni na potwierdzenie tego w pojeździe a nie chcę stracić 80zł z biletu miesięcznego i jednocześnie nie chcę aby kontrolerzy biletów od 1 kwietnia wlepiali mi mandaty za to, że mam kupiony bilet, ale nie potwierdzony przez Wasze czytniki w wyniku Waszych błędów!?

Dziękuję z góry za odpowiedź,
Piotr Nowosielski


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2013, 12:56 
Offline
Administrator

Rejestracja: 22 sty 2013, 09:21
Posty: 1
Witam,

Problem polegał na tym, iż nie wszystkie wozy pobrały poprawnie aktualizacji oprogramowania i z tego względu nie mógł Pan sfinalizować transakcji. W dniu wczorajszym zostały wysłane ponownie aktualizację na wozy więc zapisanie biletu na kartę będzie już możliwe w dowolnym wozie.

W parkomatach istnieje również możliwość zapisania biletu na kartę.

Pozdrawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 kwie 2013, 13:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2013, 13:33
Posty: 3
WOZY ??? :-) To jak w Spółdzielni Mieszkaniowej IZBY ... jak za komuny ... :-) Autobusy i pokoje brzmi przecież bardzo dobrze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2013, 11:30 
Offline

Rejestracja: 04 maja 2013, 11:21
Posty: 2
Witam.
Wszystko wskazuje na to, że system internetowych doładowań jest w fazie "beta" i działa jak chce, a ZKM niewiele może z tym zrobić.
Drugi miesiąc z rzędu mam ten sam problem z aktywowaniem (czy jakkolwiek się to nazywa) kupionego internetowo biletu okresowego w kasowniku pojazdu.
W zeszłym miesiącu uporczywie pojawiał się komunikat "brak transakcji dla tej karty" - sprawa dotyczyła dwóch kart, więc to nie przypadek.
W tym miesiącu od trzech dni próbuję aktywować karty. W tramwaju/autobusie pojawiał się wciąż ten sam komunikat "brak transakcji". Spróbowałem w parkomacie - jedna karta została przyjęta, druga niestety nie dała się aktywować. W drugim parkomacie ta sama sytuacja. Ponownie tramwaj - i nadal nic. Dziś mija 5 dzień, więc pozostaje mi już tylko udać się w poniedziałek do biura obsługi, bo oczywiście dziś (sobota) BOK nie pracuje (a przynajmniej nie odbiera telefonów).
Tak czy inaczej, szkoda nerwów i wielkie zawracanie gitary z tym internetowym udogodnieniem.
Pozostaje wrócić do "nabijania" bilecików okresowych w punktach stacjonarnych.
Dziękujemy Ci ZKM.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2013, 09:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 09:49
Posty: 267
W dniach od 1 do 4 maja wystąpiły utrudnienia w funkcjonowaniu Internetowej Obsługi EKM.
Innym powodem opisanych trudności z zapisem transakcji na EKM mogło być niezależne od ZKM opóźnienie w realizacji transakcji pomiędzy bankami lub nieprawidłowe ich wykonanie.
Aby dokładnie przeanalizować opisany przypadek prosimy o przesłanie numerów EKM na adres: marketingzkm@zkm.elblag.com.pl.

Ponadto przypominamy, że Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2 w soboty czynne jest w godz: 10:00 - 13:30.

_________________
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Browarna 90
82-300 Elbląg
http://www.zkm.elblag.com.pl
tel. 55 230 79 00
fax 55 230 79 01
zkm@softel.elblag.pl
marketingzkm@zkm.elblag.com.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 cze 2013, 08:00 
Offline

Rejestracja: 04 maja 2013, 11:21
Posty: 2
Na początku wrócę do Państwa ostatniego posta - "opóźnienie w realizacji transakcji pomiędzy bankami lub nieprawidłowe ich wykonanie" to chyba jednak nie było, bo góra godzinę po przelewie bankowym otrzymałem maila potwierdzającego, że "PŁATNOŚĆ ZAKOŃCZONA" - czyli, jak dobrze rozumiem, pieniążki trafiły gdzie trzeba...

A co do "utrudnień w funkcjonowaniu Internetowej Obsługi EKM", to wystąpiły one najwidoczniej również w tym miesiącu, bo problem po raz kolejny się powtórzył - mimo upływu 24 godzin (a nawet więcej) komunikat "brak transakcji dla tej karty". Oczywiście na stronie po zalogowaniu komunikat, że "transakcja wysłana do pojazdów".
Próba w tramwaju, autobusie, parkomacie, w końcu ponownie w autobusie i nagle DZIAŁA!
Więc ile razy trzeba niepomyślnie się odkliknąć, żeby w końcu się udało? Czy transakcje są wysyłane do pojazdów przez kilka dni, w kilku transzach?
Skoro tak, to napiszcie na stronie, żeby próby aktywacji biletu dokonywać nie wcześniej niż po upływie, nie wiem, 48 godzin, albo jeszcze więcej, żeby to wszystko dotarło i by nie trzeba nerwów tracić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group