wersja tekstowa




           |             KOMUNIKACJA MIEJSKA PODCZAS ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I NOWEGO ROKU            |             Od 7.12.2017 (czwartek) do odwołania - zmiany w funkcjonowaniu linii nr 8 i 13            |             Utrudnienia na liniach tramwajowych w związku z synchronizacją sygnalizacji świetlnej            |             Od 10 listopada zmiany w elbląskiej komunikacji miejskiej            |             Rozkłady jazdy


mapka

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Gdzie mogę doładować elektroniczną portmonetkę?
Ile ważnych biletów okresowych mogę posiadać na swojej EKM?
Ile Elbląskich Kart Miejskich mogę posiadać?

ELBLĄSKA KARTA MIEJSKA
Rodzaje kart miejskich
Gdzie i w jaki sposób mogę uzyskać EKM ?
EKM i bilety okresowe komunikacji miejskiej
EKM dla osób z uprawnieniami do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów Elektroniczna portmonetka w komunikacji miejskiej Kontrola biletów w komunikacji miejskiej Elektroniczna portmonetka w Strefie Płatnego Parkowania
- instrukcja obsługi
PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA
- tu doładujesz EKM

INTERNETOWA OBSŁUGA EKM

Pytania i odpowiedzi

mmpk mobilet galeria bip
Przewoźnicy

Internetowa Obsługa Elbląskich Kart Miejskich pozwala na:

  • Zakup imiennych biletów okresowych komunikacji miejskiej w Elblągu

  • Doładowanie elektronicznej portmonetki imiennych EKM (minimalna kwota internetowego doładowania - 10 zł)

  • Sprawdzenie stanu Twojej imiennej EKM - czyli ilość, rodzaj i daty ważności biletów okresowych, rodzaj i daty ważności ulg zapisanych na karcie miejskiej, stan elektronicznej portmonetki, historia transakcji wykonanych za pomocą imiennej EKM oraz historii transakcji internetowych zrealizowanych dla danej imiennej EKM.

Przejdź do Internetowej Obsługi EKM

Aby rozpocząć korzystanie z Internetowej Obsługi EKM należy w pierwszej kolejności dokonać rejestracji - przejdź do rejestracji

PAMIETAJ! Po prawidłowym wykonaniu transakcji internetowej KONIECZNE JEST ZAPISANIE JEJ EFEKTU NA TWOJEJ EKM. Można tego dokonać poprzez kasowniki w pojazdach lub parkomaty – zobacz film instruktażowy.

Operację należy wykonać po upływie minimum 24 godzin od momentu doładowania, jednak nie później niż do 5 dnia.
Bez przeniesienia środków na EKM za pomocą kasownika lub parkomatu, nie znajdą się one na Twojej EKM!
Jeżeli ten termin zostanie przekroczony należy skontaktować się z:

Centrum Obsługi Klienta
ul. Czerwonego Krzyża 2
tel: 55 239 37 92
e-mail: cok@zkm.elblag.com.pl

 

Zobacz prezentację w jaki sposób korzystać z EKM w komunikacji miejskiej i Strefie Płatnego Parkowania