wersja tekstowa




           |             Uwaga! 24 i 25.10.2017 - tymczasowe utrudnienia na pierwszym kursie linii nr 1 (godz. 4:15)            |             Od 19.10.2017 przystanek Mazurska/Trójbet (w kierunku Rubna i Nowakowa) przesunięty za skrzyżowanie z ul. Kwiatkowskiego            |             Zmiana w funkcjonowaniu linii nr 30            |             Od 10.10.2017 - kilkuminutowe korekty w rozkładzie linii nr 22            |             Komunikacja zastępcza - ODWOŁANA. Tramwaje będą kursować zgodnie z rozkładem jazdy


Uwaga! 24 i 25.10.2017 - tymczasowe utrudnienia na pierwszym kursie linii nr 1 (godz. 4:15) Od 19.10.2017 przystanek Mazurska/Trójbet (w kierunku Rubna i Nowakowa) przesunięty za skrzyżowanie z ul. Kwiatkowskiego Zmiana w funkcjonowaniu linii nr 30 Od 10.10.2017 - kilkuminutowe korekty w rozkładzie linii nr 22 Komunikacja zastępcza - ODWOŁANA. Tramwaje będą kursować zgodnie z rozkładem jazdy

Umowa na obsługę pakietu nr 1 podpisana z konsorcjum elbląskich spółek – PKS w Elblągu i PKA

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu informuje, że 7 kwietnia 2014 r. podpisana została umowa na świadczenie usług przewozowych w pakiecie nr 1 , który obejmuje linie nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20.

Podpisanie umowy to efekt ogłoszonego na początku tego roku, postępowania przetargowego, w którym złożone zostały łącznie cztery oferty. Najbardziej korzystna okazała się oferta konsorcjum Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej Sp. z o.o. 

Przypomnijmy, że zgodnie z wymaganiami postawionymi w przetargu przez ZKM w Elblągu, nowy przewoźnik (konsorcjum elbląskich spółek) będzie musiał sprostać wyższym, niż do tej pory, wymaganiom pod względem jakości świadczonych usług. Autobusy powinny być nowsze (docelowo średni wiek taboru, w każdym roku obowiązywania umowy, nie powinien przekraczać 8 lat, przy czym żaden z autobusów nie może być wyprodukowany wcześniej niż 2007 r.), wszystkie pojazdy powinny charakteryzować się niską podłogą (brak stopnia w drugich drzwiach autobusu oraz wysuwana platforma) oraz zapewniać pasażerom odpowiednią wentylację i ogrzewanie, a także muszą być wyposażone w system monitoringu wizyjnego.

Umowa na obsługę linii nr 6, 8, 14, 15, 18, 19, 20 obejmuje czas od 1 lipca 2014 do końca 2020 r.