wersja tekstowa




           |             Uwaga! 24 i 25.10.2017 - tymczasowe utrudnienia na pierwszym kursie linii nr 1 (godz. 4:15)            |             Od 19.10.2017 przystanek Mazurska/Trójbet (w kierunku Rubna i Nowakowa) przesunięty za skrzyżowanie z ul. Kwiatkowskiego            |             Zmiana w funkcjonowaniu linii nr 30            |             Od 10.10.2017 - kilkuminutowe korekty w rozkładzie linii nr 22            |             Komunikacja zastępcza - ODWOŁANA. Tramwaje będą kursować zgodnie z rozkładem jazdy


Uwaga! 24 i 25.10.2017 - tymczasowe utrudnienia na pierwszym kursie linii nr 1 (godz. 4:15) Od 19.10.2017 przystanek Mazurska/Trójbet (w kierunku Rubna i Nowakowa) przesunięty za skrzyżowanie z ul. Kwiatkowskiego Zmiana w funkcjonowaniu linii nr 30 Od 10.10.2017 - kilkuminutowe korekty w rozkładzie linii nr 22 Komunikacja zastępcza - ODWOŁANA. Tramwaje będą kursować zgodnie z rozkładem jazdy

Skorzystaj z karty płatniczej w Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu

Ze względu na spore zainteresowanie naszych klientów możliwością wnoszenia opłat za pomocą kart płatniczych i dokonywania bezgotówkowych transakcji,  Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu udostępnił takie rozwiązanie w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Czerwonego Krzyża 2.

Dzięki temu, do zakupu wszystkich biletów okresowych, doładowania elektronicznej portmonetki na EKM, zakupu abonamentów SPP oraz wniesienia wszelkich innych opłat możemy użyć karty płatniczej.

W Centrum uruchomione zostały dwa terminale do obsługi kart płatniczych.

Przypomnijmy, COK otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 10:00 do 13:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel: 55 239 37 92